top of page

De ce să alegi servicii juridice online?

Actualizată în: 23 nov. 2024

Salut!


Știm bine că este greu să te decizi când vine vorba de alegerea între servicii clasice (cu prezență fizică ) și servicii online. Ne dorim să avem o legătură strânsă cu clienții noștri și să le oferim toate informațiile de care au nevoie când vine vorba de alegerea potrivită.


Regăsești mai jos o “listuță” cu câteva din avantajele pe care le au serviciile online dar și câteva informații despre ce ai de făcut dacă alegi să faci lucrurile pe cont propriu.

Primul tău pas

Primul pas despre care credem că este unul extrem de important, este acela de a decide ce alegere să faci când vrei o entitate juridică. Dacă nu ai apropiați sau persoane care au experiență să te sfătuiască, căutarea spre decizia corectă este una destul de lungă, fiind vorba și de detalii precum taxe și impozite. Am implementat conceptul de sfaturi utile și descrierea procesului pe care îl facem alaturi de tine sub numele de CONSULTANȚĂ GRATUITĂ. Toți avem nevoie de un prieten priceput și noi spunem că putem fi acel prieten pentru tine.



După căutare și decizie, ne punem pe redactat



Chiar dacă procedurile juridice se automatizează din ce în ce mai mult, procesul prin care trebuie să treci ca să ajungi la “destinație”, rămâne cam la fel. Redactarea unui dosar pentru înființarea viitoarei tale firme nu este neapărat un lucru ușor de făcut, mai ales dacă nu ai experiență cu terminologia juridică sau dacă nu îți plac formularele. Necesită implicare și cunoștinte, astfel încât dosarul redactat să fie făcut corect pentru executarea obiectivului tău.



Depunerea și așteptarea


Depunerea și reprezentarea dosarului la Registrul Comerțului este ceva destul de evitat de multă lume. Poate este de vină statul la coadă, drumurile pe care trebuie să le faci, lipsa timpului sau presiunea acumulată. Totodată, este de menționat că dacă nu nimerești din prima, anumite proceduri trebuie reluate.


"Acasă" pentru firma ta


Pentru unii antreprenori, stabilirea unui sediu social este cu adevărat o misiune. În funcție de personalitatea juridică aleasă și activitatea firmei, aceștia au mai mult sau mai puțin nevoie de un sediu social, altul față de ce poți declara la domiciliu. De asemenea, în funcție de contextul în care se află, schimbarea sediului este o altă provocare pe care trebuie să o ducă la bun sfârșit. Sediu social, este și el o procedură în sine pentru care trebuie să îți concentrezi toate informațiile sau să faci rost de altele noi. Din acest motiv oferim serviciul de găzduire sau schimbare sau ambele a sediului social. Adică declari sediu firmei tale în locația noastră și noi te ajutăm și cu corespondența.


Șanse noi, drumuri reduse

Dacă te-ai hotărât că vrei să te reinventezi sau ai ales un alt drum pentru afacerea ta, trebuie să ai în vedere că asta implică un proces birocratic și ceva acte de completat, depus și ridicat. Adică să îți schimbi obiectul de activitate în documentația firmei tale.


De ce oferim servicii online?

Toate serviciile pe care le oferim sunt proceduri birocratice ce trebuie efectuate la instituții publice. După 7 ani de experiență și cei peste 3 000 de clienți cărora le-am oferit serviciile noastre, putem spune că oamenii care au beneficiat de ele, au fost mai liniștiți, mai focusati și determinați să își înceapă afacerile, să le ducă la un nivel înalt. Lipsa procedurilor și stresului pe care îl presupunea procesul făcut pe cont propriu, a dus la concentrare și la entuziasm, oamenii și-au început afacerile cu pozitivism și idei noi, de la zi la zi, astfel încât și-au reinventat constant afacerea, și le merge bine!



Ei continuă să fie clienții noștri și în prezent deoarece după deschiderea firmei, procedurile birocratice nu se vor termina din păcate. Vei avea nevoie de diverse lucruri și servicii în funcție de contextual în care te ești.


Sperăm că aceste rânduri ți-au adus suficiente argumente ca tu să te focusezi pe afacerea sau viitoarea ta afacere.

Te așteptăm cu un e-mail/apel sau mesaj pe whatsapp dacă consideri că îți putem fi de ajutor.

Obiectivul nostru este acela de a eficientiza procedurile birocratice pentru client, mai exact, să le luăm de pe capul tău și să le rezolvăm repede.

Ne găsești la un mesaj/apel distanță.


office@qabusiness.ro Tel: +40755315013


Comentarios


bottom of page