top of page

Cum îmi cresc afacerea în 2023?

Actualizată în: 23 nov. 2024

Acționează diferit de această dată.

Putem spune că anul 2023 este unul tulbure din mai multe motive. Statistica rezultată în urma studiului efectuat de Nationwide arată că 37% din proprietarii afacerilor mici, se tem că profitul va scădea față de anul precedent.


Ei bine, care e soluția?

Iată cele 10 lucruri pe care le ai de făcut în 2023 pentru a asigura succesul afacerii tale.

1. Reflectă asupra rezultatelor anului trecut. Găsește punctele forte și punctele slabe pentru a crea o strategie puternică. Verifică numărul celor ce te-au ales și gândește-te de ce au ales ceilalți să treacă pe lângă tine. Totuși, trebuie menționat că este cel mai sănătos să îți setezi obiective realiste. Lucruri pe care le poți face tu sau o altă persoană pentru tine. Presiunea te poate face să iei decizii pripite iar acestea îți pot schimba parcursul dorit.



2. Dacă afacerea ta nu există în mediul ONLINE, atunci înseamnă că e musai să începi de aici. Creează conturi de business afacerii tale și asigură-te că listezi afacerea pe google. Pune locația și datele de contact pentru a-i ajuta pe clienți să te găsească sau să te contacteze. Un procentaj extraordinar de mare de oameni, renunță la un produs sau serviciu dacă acesta nu se regăsește în mediul online.



3. Pune-te la curent cu noile prevederi legale în funcție de formalitatea juridică pe care o ai, astfel încât să eviți neplăcerile. Mai bine previ decât să combați. De asemenea, în funcție de modificările aduse, consultă-te cu contabilul tău despre eventualele documente sau modificări pe care le poți face firmei tale astfel încât să fii eficient.



4. Apelează la specialist măcar pentru un sfat avizat și experimentat din domeniul tău. Ai fi surprins cum profiturile pot crește datorită unei persoane care știe meserie. După cum spuneam, internetul a acaparat totul și a făcut ca experiența cumpărăturilor sau serviciilor online să fie una plăcută și mult mai dorită. Cum numărul de utilizatori a crescut, așa pot crește și vânzările tale.

5. Dacă ești pregătit de următorul nivel dar nu ai bugetul necesar, găsește soluții de finanțare precum un credit pentru capital de lucru (dacă firma ta are macar 12 luni vechime) sau poți accesa un start-up/fonduri europene. Nu strică să dai un search pe google pentru a te informa despre asta.



6. Dacă poți, automatizează. Fie că vorbim de serviciul client (chatbots de exemplu), de un sistem software care să îți eficientizeze procesul de salarizare și/sau contabilitate sau chiar și de automatizarea diverselor procese de producție, o automatizare îți scutește timp iar timpul scutit este cel mai important. Cu el îți poți încarca bateriile pentru a duce afacerea la următorul nivel.

7. Chiar dacă procesul unei firme de success este unul lung și plin de trudă, ai în vedere întotdeauna măcar un plan de rezervă.


8. Concentrează-te pe calitate, nu pe cantitate. Cantitatea îți oferă succes pe o perioadă scurtă de timp. Oferă clienților tăi calitate dar și o experiență care să îi facă să revină și să te recomande. Statisticile spun că o afacere înregistrează succes în urma recomandărilor pozitive.

9. Asumă-ți riscuri și oferă timp lucrurilor ca ele să se întâmple. Afacerile de succes au fost clădite în timp și chiar dacă așteptarea este o povară grea, bucură-te de proces și învață tot ce poți din el. Toate informațiile strânse îți vor fi de ajutor în următoarea strategie aplicată care te va duce la următorul nivel.

10. Respectă-ți și apreciază-ți angajații. Un angajat fericit o să tragă cu tine să ai succes din loialitate dar și din respectul oferit la schimb. O echipă statornică și unită îți ușurează munca, îți mai eliberează mintea de probleme și te duce pe culmile succesului.


Cumpără o nouă agendă și pune-ți gândurile în ordine. Reia acest articol și notează-ți cu pași ceea ce ai de făcut. Oferă-ți timp să iei decizii și pauze atunci când ai nevoie (“pauzele lungi și dese, cheia marilor succese”). Fii optimist dar fă-ți un plan de rezervă și regândește-l de fiecare dată când este nevoie, te vei simți în siguranță.


Chiar dacă ești un antreprenor ce a pășit deja pe acest drum sau dacă ești persoana care visează la propria afacere, aceste rânduri îți pot fi de ajutor oricând.

Suntem alături de voi, din acest motiv am simplificat procesele birocratice astfel încât să devină totul mai ușor.

Tu visează la succesul afacerii tale și lasă-ne pe noi să ne ocupăm de acte!

Pentru servicii de înființare firmă, redactare dosar sau orice alt serviciu ce ține de Registrul Comerțului, îți stăm la dispoziție.

Totul este online, deci, te poți afla oriunde. Ne trimiți documentele necesare și noi îți dăm un telefon când totul este rezolvat.

Pentru orice fel de informație referitoare la serviciile oferite, puteți consulta site-ul nostru https://www.qabusiness.ro/, ne puteți trimite un e-mail la office@qabusiness.ro sau ne puteți apela/scrieți pe whatshapp la numărul +40755315013.


Un an prosper tuturor!



Comments


bottom of page